پ نه پ
به وبلاگ شيطونك خوش آمديد
نظر يادتون نره ها
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 19:2 :: نويسنده : محمدمهدي موسوي

 

گلچین خنده دار ترین پ نه پ های 2012 - www.SMSFA.org

 

کلاغ اولی : غار
کلاغ دومی : غار ؟؟؟
کلاغ اولی : په نه په هتل ۵ ستاره!

 

 

 

 

به مادرم میگم: یه دختر دیدم خوب، پاک، نجیب، سر به راه، تحصیل کرده… میگه: میخواى بریم خواستگاریش؟
میگم: پ ن پ گفتم دلت بسوزه.

 

 

 

 

سر جلسه به بغلـدستیم اشاره میکنم برگـَـتو بده یه لحظه، میگه تقلب می خوای؟
گفتم پ نه پ استاد گفت برگتـو بدی من تصحیح کنم :))

 

 

 

 

حوا : آخه تو آدمی؟؟؟؟؟ – پَ نه پَ؛ تو آدمی! (بخشهایی از مکالمۀ آدم و حوا)

 

 

 

 

تلویزیون داشت یه مسابقه بسکتبال بین یه تیم از ایران و یه تیم از بلژیک نشون میداد
گزارشگر بعد از سکوت طولانی: کرم‌الله قاسم‌آبادی اصل… از ایران
من تو دلم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ از قاسم‌آباد بلژیک :|

 

 

 

 

استاد بهم داده ۴ !! رفتم پیشش میگم استاد میشه چند لحظه وقتتون بگیرم….؟
میگه نمره میخوای ؟؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ واسه امر خیر مزاحم شدم ، مارو به غلامی بپذیر!

 

 

 

 

زنگ زدم اداره مخابرات به زنه میگم خانوم ببخشید خط تلفن ما بوق نمیخوره،!
زنه میگه خرابه؟؟؟
گفتم پـَـ نـَـ پـَـ سرما خورده صداش گرفته جیزی نمیگه.
زنه عصبانی شد بهم گفت فردا با مدرک شناسایی بیاید اینجا.گفتم بیام مخابرات؟
زنه گفت پـَـ نـَـ پـَـ برو داروخونه بگو تلفنم صداش در نمیاد بهش قرص بدید…

 

 

 

 

بردم داداشمو رسوندم کلاس، برگشتم…
مامانم میگه: رسوندیش؟
میگم: پ ن پ! انداختمش تو چاه اینم پیرهنشه….!!

 

 

 

 

تو خیابون موتوریه اومد کیفم رو قاپید، یارو می پرسه: دزد بود؟
میگم: پـَـــ نــه پـَـــ اومده بود امانتیش رو ببره فقط خواست هیجانش بیشتر باشه!

 

 

 

 

بابای دوستم مرده بود یه عکس بردیم بدیم که اعلامیه چاپ کنن یارو عکسو دیده میگه مرده؟؟؟ گفتم پ نه پ خوب عکسو نگا کن ببین میشناسیش فراریه خودشو زده به مردن

 

 

 

 

رفتیم رستوران میگه میز میخواین؟
پـَـَـ نــه پـَـَــ رو زمین راحت تریم.فقط دو تا روزنامه بیار لباسامون خاکی نشه!!!

 

 

 

 

رفتم بستنی بخرم. صف واستاده بودن. یارو اومده میگه آقا صفه!!؟…پـَـَـ نــه پـَـَــــ دیوار دفاعیه واستادیم ضربه ایسگاهی بزنن…والاا

 

 

 

 

ماشینو بردم کارواش یارو میگه میخوای بشوری ؟
پَ نَ پَ آوردم فقط اتو کنم !

 

 

 

 

با ماشین رفتم کنار یه پیرزنه که کلی باردستشه! میگم : حاج خانوم جایی میرین؟ برسونمتون…
برگشته میگه: میخوای کمک کنی؟
پ ن پ! میخوام مخت رو بزنم !!!

 

 

 

 

بهش میگم نونوائی قیامت بود…میگه:یعنی شلوغ بود؟؟؟؟……میگم:پـَـَـ نــه پـَـَــــ گناهکارا رو مینداختن تو تنور..به نیکوکارا هم نونِ مجانی میدادن!!!!.. :|

 

 

 

 

دارم قرص میخورم دوستم بهم میگه واقعا حالت بده؟
می گم پ ن پ
هوس اسمارتیس کردم نداشتیم دارم قرص می خورم!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 3258
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


چاپ این صفحه

ابزار امتیاز دهی